Dansa social ‘Expressa’t en moviment’

26 abril 2023

La Sala Joan Laporte del Teatre Fortuny acull el taller de dansa social ‘Expressa’t en moviment’

El pròxim dia 26 d’abril la Sala Joan Laporte del Teatre Fortuny acollirà el taller d’expressió corporal, dansa creativa i moviment terapèutic ‘Expressa’t en moviment’, adreçat als alumnes de 1r curs de l’Itinerari Educatiu Específic, per a noies i noies entre 16 i 18 anys amb discapacitat intel·lectual. Les sessions aniran a càrrec de la professora i creadora artística Mónica Rincón.

L’acte s’inclou en els marc dels actes de celebració del Dia Internacional de la Dansa que se celebra el dia 29 d’abril.

El taller és una activitat organitzada conjuntament entre el Consorci del Teatre Fortuny i la Fundació del Teatre Fortuny.

Plaça Prim, nº 4 Planta 2
43201 Reus (Tarragona)