Projectes

L’any 2020 ha estat un any especialment difícil pel sector de la cultura a causa de les restriccions causades per la Covid-19. És per això que des de la Fundació del Teatre Fortuny hem decidit activar al màxim tots els recursos a l’abast per tal de donar suportals actius culturals de la ciutat i a la promoció del Teatre Fortuny.

També hem posat especial atenció en les accions adreçades a nens i joves per tal d’introduir-los en un patrimoni únic a la ciutat i al territori com és el Teatre Fortuny i, alhora, endinsar-los en el món de la música i les arts escèniques als que forçosament hauran de ser el públic del  futur dels nostres equipaments culturals. Tot això reforçat alhora amb una especial atenció als col·lectius sensibles per tal que la cultura esdevingui un element inclusiu i cohesionador de la nostra societat.

Cap infant
sense Fortuny

Cicle pedagògic-musical

Orquestra
Camerata XXI
Ciutat de Reus

Cicle de concerts

Premi Internacional de Dansa Roseta Mauri

10è Aniversari

Concert vitual
Un Nadal de Pel·lícula

La Fundació va programar un concert virtual emès en directe des del Teatre Fortuny en col·laboració amb Canal Reus TV i la Xarxa de televisions locals de Catalunya. El concert en directe va assolir una audiència de 25.000 persones només a Canal Reus TV. A aquesta xifra caldria afegir els espectadors que el van seguir a través de les 45 plataformes televisives locals adherides a La Xarxa

Centenari
Associació de Concerts de Reus

En suport a la dansa, en col·laboració de l’Associació de Concerts de Reus i amb motiu de la celebració del centenari d’aquesta entitat, la Fundació ha donat suport a l’actuació del Ballet Contemporani de Catalunya al Teatre Fortuny el dia 2 d’octubre de 2020. La Fundació ha signat també un acord de col·laboració amb l’Associació de Concerts de Reus amb
motiu de la celebració del seu Centenari.

Concert solidari
Banda Simfònica de Reus

Així mateix, també el mateix 2018 se celebrael Concert Solidari amb la Banda Simfònica de Reus en favor de La Marató de TV3.

Conte il·lustrat
Roseta Mauri

També el 2018 la Fundació del Teatre
Fortuny edita el conte il·lustrat de la Ballarina reusenca Roseta Mauri en col·laboració amb la documentalista Carme Puyol, l’escriptora, Maria Lluïsa Amor s i l’aquarel·lista, Teresa Llorach.

Gala Benèfica contra el càncer
“Ballem per tu”

Amb la voluntat de promoure les activitats solidàries amb les entitats del territori, l’any 2018 la Fundació organitzà la Gala Benèfica contra el càncer “Ballem per tu”, en col·laboració amb l’Associaci  de professors de Dansa de les Comarques de Tarragona i la Lliga contra el Càncer de les comarques de Tarragona i Terres de l’Ebr

Plaça Prim, nº 4 Planta 2