La Fundació Teatre Fortuny i la Fundació Jara Barceló signen un conveni de col·laboració

5 de desembre

El dimarts 5 de desembre vam signar el conveni de col·laboració entre la Fundació Jara Barceló i la Fundació del Teatre Fortuny de Reus. El conveni el van signar les Presidentes d’ambdues institucions, Magda Barceló i M. Dolors Sardà. La Fundació Jara Barceló s’incorpora així com a Membre d’Honor de la Fundació del Teatre, amb l’objectiu de donar impuls al projecte cultural, pedagògic i social ‘Cap infant sense Fortuny’.

La Fundació Jara Barceló i la Fundació del Teatre Fortuny coincideixen en treballar en el foment i la integració dels joves a través de programes educatius, que permeten adreçar els reptes que afecten els infants i els joves d’avui. La vinculació dels joves amb la cultura és també un objectiu compartit que, a més, ens permet formar i educar en la realitat cultural del nostre entorn, tot impulsant la creació de nous públics de futur pels nostres equipaments culturals.

Gràcies a la Fundació Jara Barceló pel seu suport i pel seu compromís amb els infants, la cultura de Reus i el Teatre Fortuny.

Plaça Prim, nº 4 Planta 2
43201 Reus (Tarragona)