Presentació als mestres de Reus del Cap Infant Sense Fortuny 2024

19 d'octubre

El passat dijous dia 19 d‘octubre de 2023 va tenir lloc la presentació a les escoles de Reus del contingut de la quarta edició del projecte Cap infant sense Fortuny, amb l’assistència de la Presidenta de la Fundació del Teatre Fortuny, la Sra. M.Dolors Sardà, la regidora d’Ensenyament, la Sra. M. Pilar López, el regidor de Cultura, el Sr. Dani Recasens, el Sr. David Llambrich, dels Serveis Territorials d’Educació de la Generalitat i el Sr. Guillem Cabré, director de la Fundació Camerata XXI.

La Fundació Teatre Fortuny impulsa una nova edició del projecte pedagògic, educatiu i social, amb la col·laboració del Consorci del Teatre Fortuny- participat per l’Ajuntament de Reus i la Diputació de Tarragona-, i l’Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus.

En aquesta ocasió es tracta d’un espectacle de nova creació, de la mà de la Camerata XXI – Orquestra Ciutat de Reus, que reflexiona sobre el paper de la Intel·ligència Artificial i la consciència mediambiental. El guió original de la proposta és a càrrec del director musical i d’escena Rafael Fabregat (Tortosa, 1963), amb música original de Jordi Cornudella (Terrassa, 1989), i la direcció escènica de la mà d’Iban Beltran (Terra Alta, 1974).

Els objectius d’aquest projecte són diversos. Per un costat, la decidida voluntat de formar nous públics i, per l’altra, la presentació d’un dels equipaments culturals de referència de la ciutat, el Teatre Fortuny a tots els infants de la ciutat sense excepció.

L’activitat consisteix en la visita al teatre perquè els escolars puguin conèixer de primera mà com és el Fortuny: llotges, platea i escenari, i després, l’assistència en directe a un esdeveniment musico-teatral que els acostarà a les arts escèniques i la música.

El projecte Cap Infant sense Fortuny té una mirada social i inclusiva i la Fundació del Teatre Fortuny es fa càrrec del finançament íntegre del projecte per a tots els infants que hi assisteixen.

Plaça Prim, nº 4 Planta 2
43201 Reus (Tarragona)