Cicle pedagògic-musical

Cap infant sense Fortuny

Projectes

Amb la decidida vocació de formar nous públics, la Fundació posa en marxa el projecte “Cap infant sense Fortuny” que persegueix dos objectius fonamentals: la presentació d’un equipament cultural com el Fortuny (les llotges, la platea, l’escenari) als nens i les nenes del Cicle Superior de Primària de totes les escoles de la ciutat de Reus i, de l’altre, la iniciació en el gaudi de la música a través de l’Orquestra Camerata XXI – Ciutat de Reus que els iniciarà en el coneixement de l’orquestra, els seus músics, les diferents famílies de veus i els diferents instruments.

A través del material pedagògic preparat especialment per aquesta ocasió, els infants de la ciutat tindran l’oportunitat de conèixer i trepitjar per primer cop el Teatre Fortuny i assistir a un concert en directe. Aquesta proposta s’inicia enguany amb una primera activitat formativa i de concert el dimarts 8 de juny 2021, que al seu temps serà també el concert de cloenda del programa “Anem a Concert” que es duu a terme a la ciutat de Reus des de l’any 2011. El conte musical “Pere i el Llop” és el programa seleccionat per aquesta ocasió. Durant les sessions prèvies de contactes amb les escoles, es facilitarà 2 dossiers formatius sobre la sessió adreçats a mestres i alumnes per facilitar el coneixement i l’aprenentatge.